A moment of anger.

Hur smart är det egentligen att utsätta sig för psykisk smärta varje dag? Jag vet inte om det är så jag känner just nu bara, men jag önskar att dem ringde och att du tackade ja. Så jag slipper se dig.
Enligt Charlotte i Sex and the city ska det ta halva tiden som man varit tillsammans med någon att komma över personen. För mig kommer det ta längre tid än så. I'm fucked. Är så fruktansvärt förbannad. Vill bara rasa samman din värld så som du rasade min. Jag hatar dig för att du lovade mig en resa till varmare länder. Jag hatar dig för att du lovade mig guld och gröna skogar men allting jag fick var en lavett. Jag hatar hur du fick mig att få känslor för dig. Jag hatar att du lovade dig själv till mig. Jag hatar dig med varenda fiber i min kropp, I despite you. Samtidigt är du som min motsatta pol. Jag kan inte hjälpa att jag dras till dig okontrollerat.
Fuck.
Och nej, jag bryr mig inte om vem som läser det här. Skrik på mig, säg upp bekantskapen, gör vad fan du vill. INGENTING jag gör eller säger kommer någonsin vara värre än det du gjorde mot mig. Är du så jävla rädd att det ska komma ut från annat håll än dig själv kanske du skulle sagt något för länge sen till vederbörande.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback