.

Idag, lördag vankas det födelsedagsfirande för Henke. Fyller hela 25 år och jag är härmed en jävla lillskit i jämförelse med resten av bekantskapet imorgon. That's okay. De tycker nog om mig ändå
Blir att käka lite gott, dricka lite gott och antagligen är sväng förbi Hugo. Inte de andra tre, men jag drar dit iallafall. Anyhoo. Tittade just på Friends with benefits. Kom fram till ett par saker.


1. Fan vilken kropp Justin Timberlake har (??!?!)
2. Mila Kunis blir mitt kvinnliga frikort.
3. Jag vill åka till New York.

Medan jag sitter och dagdrömmer lite slänger jag inte en bild på mig själv. Bara för att jag kan. För att jag har kladdat runt i ett redigeringsprogram och ville visa er mitt resultat. Tada.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback