Härliga bakfylla.

Tjola balola!
Jag mår okej, eller bra. Nånting där emellan. Är jätteledsen över Andreas beslut om att kanske inte vara kvar på jobbet. Inte ledsen över att han skulle sluta, utan att vi i princip aldrig skulle ses mera efter det. Men det är en uppoffring han får ta om han vill. Det är synd, för jag räknar honom som en av de närmaste vänner jag har. I'd take a bullet for you.


Jag har haft min värsta bakfylla nånsin i söndags. Fy fan. Mådde illa hela dagen, från det att jag vaknade till det att jag gick och lade mig. Aldrig dricka den mängden under den korta tiden. Orutinerat, för jag visste väl egentligen hur det skulle sluta.
Anna och jag hade iallfall en grym kväll. Började med föret hemma hos mig, vi sminkade till oss. Vi stack vidare till Nicko och My där de hade en förfest/jobbfest. Svinigt trevligt. Det blev dock en kort visit på en timme ungefär så vi stack vidare till Martin för en tredje förfest.. (Haha, tre stycken?!)
Vi stack alla tre till Hugo runt tolv. Alla riktigt fulla. Har minnesluckor från kvällen, men vet att jag vid ett tillfälle gick ut från Hugos, hånglade upp Henke i kön och gick in igen. HAHAH, Omg..
Vid 02.00 var jag så full så jag tog beslutet att dra hem. Tog taxi hem och sov ruset av mig och vaknade med som sagt världens värsta bakfylla.
Anna och jag tog en sjuhelvetes massa kort igår, tror Anna sa att hon tog runt 130 bilder på sin Iphone. Haha. Här får ni några smakbitar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback