Shopping á la London!

Hohooo! Jannika is back from London baby!! Mycket shopping blev det allting förutom två saker är smink och det är ju fabulous!! Haft en grym upplevelse med grymma människor i en grym stad. Vill tillbaka igen och det kommer jag också, antagligen om några månader? Just nu känner jag bara positivt över London. Människorna är hur trevliga som helst. (Bara det att JAG går in i någon och den andra personen ber om ursäkt) Haha, weird. Älskar dialekten, älskar pulsen, älskar shoppingen. Love love. Kommer att komma ett litet bildregn på grejerna jag shoppat. Alla ropar HURRA!

Here goes.
Rouge från MAC i färgen Baby blush.


Spray som sätter make upen hela dagen. (Urban Decay)


Primer för ögonskugga (Urban Decay) Jeez vad dryg den är!


Kräm som minskar porerna. Fungerar som en primer också. Underbar! Från Benefit.


Underbar mascara från Benefit. Gör fransarna långa som fan.


Foundationborste från The Body Shop.


Vit kajalpenna från MUA.


Läppglans som man fick med på köpet vid köp av två varor.
Köpte en foundation från The Body Shop också, men färgen blev helt fel
trots test i butiken, därför blev det ingen bild på den.


Primer-palett från Sleek.


Palett från Sleek. (Den gula, orangea, rosa och gröna är i neonfärger,
syns lite dåligt på bild).


Ännu en palett från Sleek. Med namnet Bad Girl.


Blothing powder från Make Up Store. (Inhandlat idag)


En foundation med rätt färg från Make Up Store. Namn; Toast.


Självklart glömde jag en produkt och jag orkar inte ta ett foto nu. Det är iallafall en kräm som man lägger innan sin make up för att matta ner huden. Jag får ju ganska oljig hy under dagen så det här hjälper verkligen. Från Urban Decay.

Kommentarer
Postat av: Anna

bara massa namnam ;) äntligen har du bra basprodukter!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback