Feelings.

Vet varken ut eller in med någonting. Jag är ett enda virrvarr av känslor och det verkar inte ta slut. Syster kom förbi idag, lite skitsnack om i måndags som hon tydligen inte alls ville höra ;D Hahah, när det har gällt andra vill hon allt höra alla detaljer, men inte nu ^^ Hon stack lite senare och jag fördrev tiden med annat. Vid halv fem åkte jag till Jonna och Patrik för de skulle ut och käka middag. Zoey har varit och plaskat vid fontänen här på deras bakgård, ville inte alls gå därifrån!! Nu sover skruttan.

Det är märkligt hur man alltid blir avbruten av någonting. Antingen ringer telefonen eller så ska man sitta barnvakt. Om inte annat är det alltid någon människa som kommer emellan. Antar att det var dödsdömt från början. Önskar bara att mitt hjärta inte hade behövts bli krossat på vägen.. Är iallafall glad hur du prioriterade idag. Tack.

Måndagen har gjort mig alldeles snurrig. Vill ge det en chans men det är för tidigt. Jag kan inte hoppa direkt till kapitel två när jag inte ens är färdig med kapitel ett. Annars kommer jag alltid undra hur första kapitlet skulle sluta.

Bästa vore att flytta just nu, eller ta en lång jävla semester.
Det enda jag vet just nu är att det är för tidigt för att börja något nytt. Känslorna finns kvar, antagligen föralltid. The one who got away. Å andra sidan. Försvinner känslorna nånsin för någon man varit förälskad i? Tror inte det. Jag har fortfarande känslor för Mattias på ett plan.

Kommentarer
Postat av: Kim

Jag ar forlovad nuuuuuu :D!!!!!! Varldens finaste frieri pa ett berg har i Split :)

2011-09-10 @ 08:50:55
Postat av: Ewelina

Du vet bästa älsklings du! <3 det tar tid för känslor att gå över. Och någonstans så har man alltid känslorna kvar. Det tog så jättelång tid innan jag kom över min första riktiga kärlek. Hur han bara lämnade mig och jag vet fortfarande inte varför vårt förhållande ens tog slut. Men det man måste göra är att tillåta sig själv att känna alla de där känslorna. Veta att de finns där och sen fundera ut hur man ska ändra om i grytan för att liksom, leva vidare med sitt eget liv.



Du kan göra precis vad du vill med ditt liv. Du är så bäst! <3

Postat av: Anna

uppdatera då :P

2011-09-12 @ 20:07:52
URL: http://anniball.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback