Mobilinlägg nr 210.

Fan vad skönt det ska bli att vara ledig i fyra dagar nu. Dels för att jag jobbat 7 dagar i sträck och dels för att slippa träffa Andreas. Tisdag morgon var mysig. Hade det trevligt. Fast det fick mig att se klarhet i saker och ting. Ledsen att saker och ting blivit förstört pga av Andreas, men sånt är livet. Utgång ikväll hade väl varit trevligt kanske? Orkar inte dricka dock. Haha lat.

saker och ting borde komma fram. På något vis så är det ett hån mot mig? Jaja. Det är inte upp till mig att säga egentligen, men någon borde göra. Be a man. Sitter och äter mat och tittar på big bang theory. Sämre kvällar har man ju haft. Fy fan vad tråkigt det är att blogga just nu.

Kommentarer
Postat av: Anna

du förtjänar ledighet pillan


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback