Mobilinlägg nr 211.

Imorgon blir det gymet när jag vaknat. Lär bli svettigt. That's how I like it. När det gäller träning och sex. Speciellt sex. Oh my.. svettigt blev det många gånger förra veckan. Träning eller sex? You do the guess.

Idag kanske jag upplevdes som bitter och tjurig. Det var inte meningen. Var mest ledsen och tankspridd. Blir lätt att tankarna flyger iväg och ser då kanske arg ut när jag blir allvarlig. Är mest förbannad nu också. Förbannad över att jag mår såhär efter flera månader. Att det aldrig tar slut. Hur jag kan tycka du är lika attraktiv efter det du gjort. Du har satt dig själv i skiten. Försök komma ur den här situationen utan hjärnspöken.

En rolig grej hände efter jobbet. På väg bort mot bussen blev jag uppraggad av en kille som körde för Tuwa. Han svängde in till husvagnsbutiken bredvid jobbet, jag kikade på vem som körde, för i vissa fall har jag sett fräscha killar köra den transportbilen. Anyhoo. Antagligen måste jag tittat nån sekund för länge för när jag nästan är ute vid bussen kommer han tillbaka och stannar mitt i vägen. Sa att han kände igen mig från någonstans. Frågade var jag jobbade. Sa kanske att det var där han kände igen mig ifrån. Sen undrade han vart jag var på väg och jag sa hem/bussen. Han frågade vart jag bodde och jag sa uppåt kungsgatan. Haha, efter det frågade han om jag kanske inte behövde skjuts hem.. :P Jag tackade men sa nej. Sa att jag väntade på en arbetskamrat. (fast det gjorde jag ju faktiskt inte). Han önskade mig en trevlig dag, körde in på Rum interiörs parkering, gör en 360 sväng och kör tillbaka mot butiken. Haha! Så jävla desperat. Gotta love it.

Kommentarer
Postat av: Anna

desperat ala berra och fredrik?! ;D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback