Mobilinlägg nr 216.

Riktigt trevlig kväll igår x5 ^^ tillbringade min kväll hos Jonna och Patrik först. Åt jättegod lax och potatis. Zoey lekte med min väska och plockade ut alla grejor. Jag åkte hem vid sju, eller bussen gick 18.49. Missar den självklart och bestämmer mig för att gå ut till vändhållplatsen, för att missa spårvagnen där. Väntar 10 minuter, sätter mig på spårvagnen för att upptäcka att mina hemnycklar är borta??.... ZOEY!!!! Bara att sätta mig på bussen tillbaka för att hämta nycklarna, åka med samma buss tillbaka och sen på spårvagnen hem. Segt. Mådde illa stor del av kvällen sen, kom ganska plötsligt. Tyvärr, men gick över. Sen fick jag besök. Stackaren gick upp tidigt imorse för att åka hem, men jag så faktiskt till honom att ligga kvar om han ville :D Haha, Anyhoo. Dags för kneg.

Kommentarer
Postat av: Anna

hehe den är grann.. att behöva åka tillbaka sådär.. ;D ZOOOEEYYY!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback