Mobilinlägg nr 218.

Idag bröts tystnaden och det kändes förvånansvärt bra. Han har inte vågat prata något med mig pga mitt humör. Jag har inte haft lust att säga något till honom. Nån gång ska bli den första. Kändes ändå helt okej. Har saknat att prata med honom. Saknar honom varje dag överlag, men lite mer på ett annat sätt nu. Känslorna finns fortfarande där. Från bådas sidor. Som han sa till mig idag; Jag har ju inte glömt vem du är.Undrar om han saknar mig?

Idag har jag varit barnvakt. Zoey är världens mysigaste unge, men fruktansvärt envis.. Gick omkring lite på jobbet och myste sen på Maxi med kanelbulle. Världens bästa moster or what what what? Snart dags för London. Fan vad fort det gick och det är ju alltid trevligt. Längtar efter shoppingen som fan! Hoppas kunna hitta något ställe där de säljer märkesskor och märkeskläder. Matlåda hann man göra ikväll också. Pasta med strimlat nötkött, kantareller och gorgonzolasås toppat med parmesanost, visst vettu, fint ska det vara.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback