Mobilinlägg nr 219.

Det är inte ofta jag är arg. Det är inte ofta jag visar att jag är arg. Kvällen började hur bra som helst. Nicko och jag sätter oss på Hugo, tar varsin öl, snackar skit om allt och allting, mest om killar (förstås), men också om London och andra trevligheter. När det gäller vänner och de jag håller kär så kan jag blixtra till på två sekunder. Efter 2 1/2 öl dyker Robban upp. Först var det trevligt, kul att ses utanför jobbet. Dock dröjde det inte länge förrän jag blev förbannad. Är ingen våldsam människa, men var nära att jag slog till Robban på riktigt. Han förklarade sin kärlek till mig om och om igen. Blev trött. Undrade om jag älskade honom, blablabla. Ne då började han snacka om att han visst sett hur jag och han på verktyg" tittat på varandra. Klart vi knullat med varandra som han uttryckte sig. Han bara kränger borrmaskiner. FY FAN. Höll på att slå till den jäveln. Snackar nån skit om de personer jag älskar är de döda för mig. Blev riktigt ledsen. Sa till honom flera gånger att inte säga ett ord om Andreas, för då skulle jag slå till honom på riktigt. Han fortsatte. Sa till vakten att få bort honom därifrån... suck.

Annars var kvällen riktigt trevlig. Fick för mig att skicka meddelande till både Henke och Martin. Pinsamt berusad på tre öl, men å andra sidan är inte full-Jannika nånting att hurra för.. Eller? Blev bjuden på en öl av någon kille. Det var ju trevligt! Haha, synd att han inte var i min ålder och såg bra ut ;) Träffade Peter Wiestedt. Fyllo. Hörs snart igen!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback