Mobilinlägg nr 220.

Bra början på dagen, ganska produktiv. Gick ner till källaren och bytte tvättid. Blir att få tvätten ren ikväll och hoppas skiten hunnit torka tills imorn kväll. Efter det ringde jag Andreas, frågade om han bestämt planer för sin lunch. Nope, great! Såg till att byta vatten till min fisk nu när jag är borta ett tag. Stackaren var livrädd. Fortsatte att pyssla lite hemma. Plötsligt blev klockan jättemycket och jag var tvungen att gå iväg till bussen. Kom fram till jobbet och snackade lite skit med Johanna om gårdagen. Runt två gick jag och hade lunchdate med Andreas! Otroligt trevligt, som alltid egentligen. Har inte haft en chans att prata på ett tag så det var trevligt att prata lite skit med honom. Pratade om London, han gav mig lite välbehövliga tips och råd. Vi kommer ju vara där samtidigt, men med olika sällskap (mitt sällskap är för övrigt i en klass för sig jämfört med hans, haha!!)

Ikväll har jag umgåtts med syrran. Käkat mat och umgåtts, pratat om killar, snoppar, våra erövringar. Vem var bäst/sämst i sängen? Vem är störst? Haha, vanligt tjejsnack ni vet. Imorgon är det dags att sticka ner på stan, kika på present till min bror som fyller på onsdag.

OMG.. Imorgon åker jag utomlands för första gången i mitt liv. Det kommer bli spännande, läskigt men en underbar resa med min bästa vän och nyfunna vänner. Kommer bli awesome! Får uppdatera massor när jag kommer hem, när jag också fått min ny dator av brursan ;)

Til then! Pussilago!

Kommentarer
Postat av: Anna

hihi båda har rubriken "220" på sitt senaste blogginlägg. snart åker vi :D :D :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback