Mobilinlägg nr 214.



Sjukt trevlig kväll igår, var visserligen lite seg ifrån fredagens drickande med My och Nicko, men piggnade till efter lite mat i magen. Vid sex drog jag med smink och dricka hem till Anna. Dags att föra lite innan utgång. Efter för mycket dricka och för lite mat i magen för oss båda, var vi ganska kalas. Efter mycket om och men hamnade vi hos Martin, mer dricka och en jävla massa musik. Schysst. Alldeles för full för att vara klockan tio bara. Full-Jannika är rolig, flirtig men dum i huvudet. Hade det sjukt kul under kvällen och vi dansade en hel del. Martin försvann, Anna började prata med en kille som hon hade fått telefonnr av på dansgolvet tidigare. Jag blev ledsen strax efter två och gick hem. Övervägde om jag skulle ta taxi hem, men sparade in pengarna och gick hem, i mina strumpbyxor, tog av mig klackarna, annars hade jag säkert dött på vägen.

Idag har familjen varit här. Fick lite grejer som mamma och pappa köpt på Ullared. Plus att brorsan fick se lägenheten. Kul att ha dom här! Imorgon blir det filmkväll med Anna och Nicko. Blir kalas. Tisdag ska jag träffa Henke och onsdag blir det att träffa syster. Efter det vankas det jobb tors-ons.

Kommentarer
Postat av: Anna

vilken kväll det blev du pillan...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback