Mobilinlägg nr 208.

Haft en helt otrolig dag! Ja, den började sådär, mådde illa som fan efter gårdagen (som för övrigt slutade överraskande men hur bra som helst).. Haregat och degat hela dagen i soffan. Tittat på make up tutorials i timmar. Kan inte få nog. Just därför jag ska köpa denna skönhet vid nästa lön, eller snart... hehe, vet att jag har svårt att hålla mig..



Jag dör!!!! 180 ögonskuggor blandat både matta och med shimmer i. Love <3 Har under säkert en 5-6 års period tittat på tutorials genom YouTube. Främst blev det xsparkage. Grym tjej verkligen! Ung, men väldigt rutinerad tjej från Austin. Leesha, hon blandar sköna make up tutorials, allt från vardagssminkning till over the top med det lilla extra. Mycket inspiration! Anyhoo.. Pengar.. ge mig!

Idag var jag och Anna på Modellfabriken. Hade en grymt rolig upplevelse! Var där i ca 4 timmar. Sminket blev grymt och bilderna fina. Priset blev lite saftigt, men hey, inte varje dag man gör det där! Orkar inte ladda över alla bilder på dayviews för att sedan kopiera bildadressen för att sedan klistra in den här med html koder och shit.. Istället bjuder jag på två bilder jag tog innan vi började med plåtningen. Enjoy!

Kräftskivan igår blev riktigt lyckad. Fick en inflyttningspresent i form av en guldfisk. Mitt alldeles egna husdjur! De andra tyckte jag skulle döpa fisken till Andreas. Jag döpte den till Herbert. Borde kanske sätta namnskylt Herbert Karlsson på min dörr? :D Nubben var livsfarlig igår. Redan vid åtta var jag alldeles för full, men skoj hade vi! Jonna, Henka och Patrik L spelade tennis och baseball hela kvällen och vi skrek och hejade på. Kul som fan. Patrik J lekte DJ och jag och Henke satt mest och tittade på. Pga minnesluckor under kvällens gång så kommer jag inte riktigt ihåg varför vi gick till Hugo så sent. Iallafall så orkade vi inte stå i kö så vi gick till Harrys. Tog en varsin öl och sen gick vi hem vid två. McDonald's var givet. Vi tog med oss maten. Vi vinkade av Henka vid Söder Tull och vi andra fortsatte uppåt S:t Persgatan. Jonna och Patrik sov över hos mig. Det var den kvällen, ungefär i stora drag.

Imorgon blir det jobb och sen väntar två dagars ledighet igen! På återseende!

Kommentarer
Postat av: Anna

den där paletten är WUNDERBAR... bilderna från backstage + plåtningen är WUNDERBARA :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback