Boston pt. 4

En liten bild på hur jag såg ut igår på bröllopet. Blev väldigt lite bilder tagna. Endast under ceremonin. Mats var så himla stilig!! Jag misslyckades med att fånga buketten, men Mats snappade upp strumpebandet! ;) tjejen som fångat buketten fick sen sitta ner på en stol och Mats fick trä på bandet på hennes ben. En tradition som jag inte visste om. Det där med bandet och buketten visste jag, men inte att de som fångat det skulle göra det på varandra. (Dessa två är meningen att de ska gifta sig.) Tur att Mats vill gifta sig med mig ;)

Kände mig riktigt elegant och vacker i min klänning. Det var bara, vad jag såg iallafall fyra stycken tjejer totalt, inklusive mig, som hade långklänning på 120 gäster. Anyhoo. Picture!


Kommentarer
Postat av: Kim

Åh så fint! Jag dör! Du var garanterat vackrast på festen.. älskar ringen du köpte :)

Postat av: Ewelina

Oh my lord! Gud så fin den klänningen satt på ännu finare dig!

2012-04-22 @ 16:38:09
URL: http://bonkvsgnu.wordpress.com/
Postat av: Junie

Wow!! Underbart vacker!

2012-04-24 @ 17:06:49
URL: http://sockeriogat.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback