Dagens shopping!

Det här fick följa med hem idag. En vit spetsbolero. Ska ha den över min marinblåa sidenklänning med vita och rosa inslag. Till det blir det min rosa kuvertväska och svarta pumps med remmar. Outfit till deras rehearsed dinner. Tjusigt värre.

På tal om föregående inlägg om Mattias. Mötte honom idag. Situationen blev så att vi gick mot varandra, så att vända om var ju inte tal på, för vi såg varandra. Men det blev lite av UndvikaVarandraTillsViNästanGårFörbiVarannInnanViGerEnBesväradNickningOchLeende. Haha!

Inte var det nån som ville pallra sig in till stan och fika med mig enligt min anropan på facebook. Dock såg jag Daniel W och ville säga hej och ge en kram, men han gick med en polare så ville inte störa.

Fan vad mina fötter värker. Fick iallafall skorna fixade jag ska ha med mig. Ska ha med mig 5 par skor?!
Köpte strumpbyxor, vax och rakhyvlar. Nu ska jag slappa lite framför Tvn och sen se över ekonomin och packningslistan :)

Puss


Kommentarer
Postat av: Ewelina

När är det ni åker? :D Snygg bolero!



Påtal om ex och sådär. Jag är grymt glad över att mina ex inte bor här i närheten, just på grund av det du skrev. Hur reagerar man när man ses på stan osv? Sjukt jobbigt kan jag tänka mig :/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback