Det var inte så farligt ändå..

Gårdagen gick bra hos M's släkt. Kände mig riktigt välkommen. Speciellt av Helen och Henry (M's mamma och hennes man). Fick en stor kram när jag kom dit direkt och lika stor när jag gick. Ska bli trevligt att få träffa dem snart igen.
Vet inte varför nervositeten var så stor. Är nog bl.a för att jag tycker familjens åsikter om ens partner faktiskt är väldigt viktig. Så om hans familj inte hade gillat mig alls.. vad hade jag gjort då? Att så mycket kan stå på spel menar jag. Jag menar, vill man riskera ett infekterat och besvärat familjeförhållande med släkten pga flick/pojkvän? Kanske? Vet inte. JAG hade iallafall funderat jäkligt noga på om hur värt det hade varit. Egoistiskt kanske?

Idag var jag och M hemma hos mina kusiner. Det serverades påskmiddag. Vi hade det riktigt trevligt! Spöade M på en omgång biljard, men fick se mig besegrad av Patrik i andra omgången. 3e rundan sköt jag ner åttan (svarta), så jag förlorade. M spelade Toy Story på PS3 med Richards lillgrabb. Tror M tyckte det nästan var roligare än Anton, haha! :D
Min familj tycker verkligen om min sötnos vilket känns jätteskönt. Känns verkligen avslappnat, inte tillgjort. Alla kan vara som de är och inte spela nån annan.

Nu har jag diskat färdigt vårat lilla berg med disk och ligger och jäser lite i soffan. Imorgon ser jag fram emot att inte göra nånting. Varit några intensiva dagar med nya intryck, så en hemmakväll med god mat och en schysst film säger jag verkligen inte nej till. Sovmorgon med älsklingen på måndag längtar jag till också..

Toodles!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback