Godmorgon världen, vilken underbar dag?

Känner mig bakfull.
Tack nej jag har inte sovit speciellt bra inatt. Gick och lade mig samtidigt som Mats, men låg klarvaken. Gick istället upp och började kolla på film. Där sov jag hela natten, eller ja, de få timmar jag sov totalt.
Vaknade klockan fem av att Mats pussar mig på kinden och tittar lite förvånad på mig.

Nu är första maskinen igång i tvättstugan och det blir nog inte mer än så. Kanske en till.
Ner på stan idag och uträtta tusen ärenden, något jag inte ser fram emot. Vill bara ligga framför tvn idag. Slökolla på alla dåliga program på tvn.


Drömde så jävla skevt inatt. Var ute i någon sommarstuga eller lantställe. Det var stort som fan iallafall. Det var jag, Mats och Sussie (??!!?, arbetskamrat på jobbet) som hyrt stugan. Sebastian Aledal, en gammal klasskamrat från högstadiet var upp över öronen förälskad i mig och kom dit med sina polers.
Och så självklart drömde jag om Mattias, mitt ex igen. Den här gången var vi i stugan och vi båda hade druckit. Hans vänner var där och vi hade fest. Vi gick båda till köket där vi blev ensamma.
Sen blev allt så självklart. Vi kramade varandra och sa att vi saknat varann, endast på ett vänskapligt plan. Men i drömmen kändes det som själen äntligen fick ro. Det var en riktigt fin känsla. Riktigt så är det ju inte i verkligheten. Hoppas kan man ju alltid.

Nu ska jag förtära lite frukost och sen ja.. vänta på maskinen som ska bli klar. Duscha och sen pallra mig ner på stan vid 10.00. SHOPPA!!! Men otroligt tråkiga saker så som strumpbyxor, rakhyvlar, vaxremsor, och lämna in mina skor för lagning... Yay.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback