Helgens aktiviteter!

Riktigt trevlig helg! Blev grillning och utgång i lördags. Alltid lika härligt hemma hos Gelinder. Bjöds på märkligt, men trevligt sällskap ;)
Jag, Anna, Mats och Gelinder tog en taxi till Hugo och faktiskt hör och häpna, dansade inte så mycket. Jag mådde illa och hade ont i magen som fan. Anledning okänd.
Efter att ha varit på toan så mötte jag Krill i baren. Oh..my..god. Kan nog inte beskriva känslan att få se honom och hur glad han blev över att träffa mig. ( i och med att exet satte stop för det).
Nu ska vi iallafall ta en fika på fredag och det ska bli AWESOME!

Igår var det tänkt att samma gäng skulle på bio. Gelinder var för bakfull så det blev jag, Anna och Mats. Lite käk på Texas innan bion. Lite inhandlanden av snacks och sen The Avengers! Dock inte lika bra som jag trott. Hade höga förväntningar.

Idag är det jobb som gäller till ca 17 och sen lite festligheter hemma hos Nicko. Lär bli awesome som alltid. Woop woop!

Sen en liten bild på mig från i lördags. Ser kanske inte så mycket av sminkningen här, men hade en tjusig blandning av guld, rosa, lila, vitt och blått. Blir nog samma sminkning ikväll.
Toodles!


Kommentarer
Postat av: Kim

Älskar sminket, så himla fint med färg när man är mörk


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback