Måndagskvällens nöje.

Hemkommen från jobbet. Sitter nu framför datorn och slökollar lite på Napola, eller Fuhrerns elit som den också heter. Grym film, hemsk men bra.

Imorgon blir det lite mer jobb och sen ledigt onsdag och torsdag. Fredag blir en kort jobbdag iom att det är långfredag. Jobba mellan 10-15 och sen direkt ut till Mats mamma och träffa en del av hans familj för påskmiddag/50-årskalas.
Lördag blir det lite mer släktträff. Efter att jag slutat jobba så åker vi direkt ut till min kusin i Lotorp och firar lite påsk. Blir säkerligen trevligt! :)

Såg att jag kommit ut på Make up store Norrköpings Facebooksida efter sminkningen i lördags. Dock har de stavat mitt namn helt lustigt. Jenicka.. Är det så svårt att höra när jag säger Jannika? Jaja..

Mats sover.
Jag vill äta.

På tal om äta. Var hos distriktsläkaren i fredags. Gick bra. Fick en remiss till Vrinnevi sjukhus. Får se när man får kallelse. Skönt att det börja röra på sig, att något händer.

Förresten, två bilder, en från igår på koreanen själv och en från nyss på min lilla myshörna i soffan. Tänt lite ljus och har det allmänt mysigt :D

Puss och Kram

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback