Märklig känsla.

Fick reda på igår att Mattias förlovat sig. En jävligt märklig känsla infann sig i kroppen. Så många reaktioner skedde på en och samma gång. Allt från "varför bryr jag mig?" till att jag blev lite nedstämd. Först tänkte jag att "redan?!" de har inte direkt varit tillsammans länge vad jag uppfattat det som. Men sen tänkte jag, efter veckan som gått och med all kärlek kring bröllopet så skulle jag inte tveka att säga ja om Mats gick ner på knä.

Men det är ju klart. Mattias har och kommer alltid vara min första kärlek.
Dock så tillhör mitt hjärta någon som jag inte alls trodde från början att det skulle bli något med. Min bästa vän. Min andra hälft. Jag älskar dig och skulle göra allt för dig. Du är det finaste jag har, det sexigaste mina ögon skådat och med ett hjärta av guld. Trots att vi pussades hejdå för knappt två timmar sen så gör hjärtat ont av att inte få vara nära dig.
Med dig är jag komplett..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback