Rise and shine!

Godmorgon babes!

Jag är uppe med tuppen. Har väldigt svårt att somna om efter att M går till jobbet. Blir orolig i kroppen på något vis. Nu är jag iallafall vaken får se vad jag hittar på. Ska träffa Åsa vid 12, innan dess får jag se. Lite Fable 3, sminkning.

Ikväll blir det att åka hem till Nicko. Thailand kommer på besök och det blir utgång på det hela. Har verkligen inte bestämt om jag ska med.. Imorgon blir det att åka hem till Mats mamma och hennes familj. Blir första gången vi ses och vill vara fräsch.. :P you know. Ett bra första intryck, men jag får se. Behöver ju inte gå stenhårt ut.

Funderar på att göra samma sminkning ikväll som jag hade igår. Trivs verkligen i det och får på något vis mina asiatiska drag att framträda mer (lite geisha över det kanske?)

Sitter och tittar på Face Off. Nya favoritprogrammet hos familjen Karlsson/Larsson. Handlar om special effect make up. Sjuuuukt grymma människor, blir fruktansvärt inspirerad.
Iallafall, hörs senare idag sötnosar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback