Uppdatering från Boston pt.1.

I och med att min klänning inte kom i tid så fick jag halvt panik. Letade som en tok i Stockholm. Hittade ingenting. Ja, enda klänningen jag testade var en från H&M, men såg ut som en prinsessbakelse som skulle på skolbal.
Istället var jag relativt inställd på att det skulle bli en kortare klänning. Tills vid gick ut i Bostons shoppingcenter "The prudential"
Kollade in både Ann Taylor och andra diverse butiker. Dock fick vi tips om att gå in på Lord and Taylor. Första klänningen jag fick syn på var en marinblå skapelse, ganska djup urringning med strass runt. "aaaaaahhhhh". Den måste jag ha! Kollar priset. Nej, nej, nej! Fuck. 198 dollar. Ca 1400. Tänker INTE betala så mycket.
"Jag betalar hälften älskling. Jag vill att du ska känna dig fin och verkligen ha på dig det du vill ha på dig."
Så med min andra hälfts hjälp och 25% discount (??!!!!, yay!) så blev det den klänningen. Enda storleken kvar som hängde ute och den passade som handen i handsken.

Lite dålig bild, but you get a hang of it.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback