Tisdagens kvällsnöje.

Känslomässigt instabil ikväll. Känslorna rusar upp och ner likt en berg -och dalbana. Ena stunden är jag superglad, fnittrig och allt är perfekt, andra stunden är jag ledsen och gråter till sista avsnitter av 30 grader i februari. WTF?
Skön dag på jobbet idag, glad för att jag hade vissa människor som jobbade samtidigt som mig idag.
Andreas, Anders R, Anders K och Henka. Dem gör mig glada. Speciellt Andreas och Henka, they make me all fuzzy and happy inside ^^
Dock blir jag lite ledsen när Henka gör narr av Andreas när han fick ett "anfall" i lördags. Jag blir uppriktigt ledsen när han säger hur han fick problem med hjärtat i lördags. Oroar mig som fan. JAG VET, det är verkligen inte mitt problem. Han har en fästmö som kan oroa sig, men vad gör det när man bryr sig om nån? Det sker per automatik liksom.

Skrillex ft. Damian Marley - Sneak attack BÄSTA. Går ständigt på repeat i lurarna.

På fredag ska jag fixa naglarna för första gången i hela mitt liv. Det ska bli intressant... Mina annars så fina naglar är inte riktigt i det tillstånd de brukar vara, men vill vara fin till Johan och Jennifers bröllop så.. ja.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback