Välkommen tillbaka till Sverige!

Åh.. Det är visserligen väldigt skönt att vara hemma, men jag kan inte påstå att jag saknat Sveriges kalla klimat. Usch och fy! Sitter och huttrar här på tåget mot Norrköping med både kofta, jacka och sjal. Saknar Bostons 25 gradiga värme. Please come back!

Turligt nog börjar jag 11.30 idag. I och med att Mats var tvungen att stanna kvar i Stockholm inatt pga arbetsintervju idag vid 9 så valde jag att åka nu på morgonen jag med så vi kunde få natten ihop <3

När jag kommer hem ikväll så ska jag lägga in alla bilder på datorn från kameran. Alla var så himla vackra. Otroligt kul att fått uppleva ett amerikanskt bröllop. Många av sakerna skulle jag gladeligen införa till svensk tradition.

Förutom det självklara fallet att det var Jen's och Johans dag så var jag helt varm inombords över att alla bröder kunde samlas. Johan var nog gladast men man kunde se hur Andreas ögon lyste upp! Finfina minnen som jag kommer ta med mig i resten av mitt liv.

Bjuder på en bild på syskonskaran. Från vänster:
Andreas, Johan, Min snuttis, Fredrik. :DDD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback