In my mind.

Jag vet att jag har en tendens att gärna haka upp mig på gamla förflutna saker. Jag vet att jag inte vinner något på det. Trots att jag haft häcken full på jobbet idag, så har både mitt förflutna och hans förflutna spökat i bakhuvudet. Det har svidit till i hjärtat flera gånger och jag har stundtals varit ledsen. Jag tänker på alla lyckliga stunder han har haft med nån annan. Jaaaa, jag vet att jag ska fokusera på det fina liv VI har nu.. men ibland far tankarna iväg. Jag tänker på förra året för mig. Pissigaste året. Började förjävligt. Hela året bestod i princip bara utav tårar. Det jag inte visste då, var att jag skulle få kyssa min drömmars prins på nyårsafton bara några månader efter min största svacka i livet känslomässigt.
Jag älskar att försvinna iväg i tankar. Dagdrömma. Fantisera.

Kommentarer
Postat av: Ewelina

Jag dagdrömmer bakåt också, väldigt mycket. Men det är ju inget man längtar tillbaka till, men det är nog viktigt att tänka på vad man gått igenom för att veta hur bra man har det nu. Man formas ju verkligen av de där tårarna man fällt, de där smärtorna i hjärtat.



Jag är glad över att du och Mats har funnit varandra. Du förtjänar lycka <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback