Min semester.

Haft en underbar jul! Ätit alldeles för mycket mat och jag kan väl inte påstå att allt varit nyttigt, hehe. Första julen jag firat med min pojkvän också, nånsin. Beräknat med ex och så också. Fick fina julklappar från allihopa. Fick pengar av mamma och pappa för att fixa nya glasögon. Det har jag gjort idag. Var på en väldigt efterlängtad synundersökning. Något jag borde gjort för många år sen egentligen. Glasögonen är beställda och anländer om 2 veckor. Niiiiice! Haft samma glasögon i öhh.. ända sen jag vurpade med cykeln i sjuan. Alltså 10 år sen?!!! Holy moly.

Nu i helgen har vi Mats lillebror Andreas på besök. Kul med lite umgänge för allas håll. Andreas fick 500:- som han fick välja vad han ville att handla för (omg?!) vi gick in på teknikmagasinet, kikade lite på iPhoneskal. Gick vidare till Game och sen till M-zone. Sista anhalten var Teknikmagasinet igen, fast i deras andra butik här i stan. Andreas valde ett par Apple ear pod hörlurar, ett iPhoneskal och plast till skärmen. Fick betjäning av Mattias vilket kändes lite märkligt.. Jag tyckte de var ganska jobbigt, men sa självklart inget. Andreas dag you know. Men ja.. mycket känslor dök upp..

Snart är det nyår också! Det ska firas hos Jonna och Patrik tillsammans med Henka och Henke. Kommer bli riktigt nice, äta och dricka gott. Ska bli VÄLDIGT intressant vad 2013 har med sig.

Just det!
Var ju ute på juldagen tillsammans med Nicko, Anna, Mats, Kim och Elin. Palace för hela slanten. 2-rätters och mycket trevlig stämning. Musiken var för en gångs skull riktigt grym med mycket tung bas, dubstep, house och annat göttigt!
Dagen efter var jag dock som en klubbad säl. Var inte direkt bakfull, men hade verkligen NOLL energi. Båda två låg hemma döda hela dagen, haha! :D

Ne, ska smutta vidare på mitt vinglögg nu och kura upp i soffan <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback