Vad ska vi göra?

Mycket kan vända på en sekund. Vet varken ut eller in just nu. Jag har fällt en, två tårar. Vänder ut och in på mig själv, vad vill jag? Vad vill vi? Flytta? Inte flytta? Känner mig tom.. Vet inte vad jag ska tycka. Trodde aldrig jag skulle hamna i en sådan här situation. Jag har tackat ja till 40% på jobbet, vilket genererar ca 8k. Nu när situationen har blivit som det blivit på Mats jobb, måste vi ta en ordentlig funderare på hur vår framtid ska bli. Suck..

Till råga på det är mina näsa igenkorkad, halsen är paj och huvudet bultar. YAY!


Kommentarer
Postat av: Anna

*kram* :(

2012-12-11 @ 13:42:47
Postat av: Anonym

http://www.nt.se/nyheter/artikel.aspx?articleid=8149175

2012-12-14 @ 12:02:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback