Did you see the star twinkle?

Jag tror att en av anledningarna till att jag mått som jag gjort de senaste dagarna, är bl.a att när måndagen kommer så är kroppen och sinnet medveten om att på fredag kommer jag träffa min sötnos igen. Kan känna att jag går på känslomässiga reserver måndag-torsdag för att sedan fylla på den igen när han kommer hit :) Nu när jag är medveten om att vi inte kommer ses förrän v.9 så går min kropp in i nån slags dvala. Samtidigt känner jag att det vore lite annorlunda om vi kunde höras när som helst under dagen. Nu har vi inte hörts på 24 timmar och det känns märkligt, om man är van att höras ofta vill säga. Saknar dig baby.

Imorgon är det dags för jobb. Öppning. Tänkt att jag ska träna efter. Uppdatering om jag orkar med det eller inte ;)
Tänkte gå och lägga mig strax, titta på några avsnitt av matprogram sen sova tidigt!

Åh, förresten, blir en möjlig mat och vin kväll hos Christian i helgen. Han föreslog det igår. Båda har ju ett stort intresse för mat och med tanke på de maträtter han postat på Facebook så kan det bli en grym kväll! Nåja, det tar vi till helgen!

Puss och godnatt! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback