En tidig födelsedag.

Jag fyller inte år förrän på onsdag men jag fick min present redan i helgen.
Det började redan i fredags. För det första kom min älskling hit vilket gjorde min helg över huvud taget, men sen fick jag min present. Fick ett litet vikt papper med ett 8 raders rim på. Det fick hela min kropp att le. Rimmet är inget jag tänker skriva ut här, för att det är till mig personligen. :)
Fick ett generöst bidrag till vår resa till USA iallafall. Blev otroligt glad. Tack sötnos!
Igår blev jag bjuden på hockey. Sverige - Ryssland i Globen. En helt otrolig upplevelse. Så tacksam över att jag fick uppleva det. Varit i Globen en gång förut, men då var jag liten, liten och minns inget alls.
Sjuk upplevelse att få se det live. Ingenting som på tv. Det lär bli fler gånger! Härligt att Sverige vann också!

Thanks babe! Trots all krångel med SJ så hade jag en underbar helg <3

Jaja.. jag vet att bilden är ett par år älskling, men du är så sjukt fin på denna!  Oh my gosh..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback