Glöm inte att minnas vem du var.

Med en tidsskillnad på 11 dagar så såg jag ut såhär för 1 år sedan. Bilden är tagen i min och Mattias lägenhet och jag och Åsa umgicks den dagen. Jag tycker det är viktigt att minnas hur man har sett ut, både från det bättre eller sämre. För några år sedan såg jag bättre ut fysiskt kroppsmässigt och jag strävar idag efter en bättre hälsa. Men utseendemässigt ansikte, hår, kläder ser jag bättre ut idag. Minnen är viktiga.
Vi skapar dom hela tiden och vi lämnar dom ständigt bakom oss.


Kommentarer
Postat av: åsa

Oj detta minns jag inte. :O men jag förstår varför du vill komma tillbaks till dit hurtiga jag. inget elak med de pullan. jag själv skulle behöva få en STOR spark i röva och komma igång!

2012-02-15 @ 14:16:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback