Happy B-day.

Funderar på vad man ska äta för något speciellt idag på min födelsedag. Är sugen på allt möjligt, men med -10 kr på kontot så finns det inget att köpa ingredienser för. Hur pengarna försvann vet jag inte. Jag har inte köpt något speciellt. Defenitivt inget till mig själv. Lite överraskande räkningar och två födelsedagar.. Plus två resor till Stockholm.. Okej jag ser problemet, haha :P
Dock ser det mörkt ut för usa-resan. Jag kan tänka mig att jag får ihop tillräckligt till fickpengar, men med lite snabb huvudräkning och med tanke på vad för utgifter jag har de kommande två lönerna så... jag vet inte.. Det suger att inte kunna ha en ordentligt buffert varje månad. Vill verkligen åka, men måste vara realistisk också.

Annars har födelsedagen varit som vilken dag som helst. Inget speciellt har hänt. Började dagen med ett gympass. Mage, biceps och lite axlar. Trött efter det. Men är så otroligt trött i övrigt också? Järnbrist, vitaminbrist eller bara allmänt slut? Anyhoo.. Snabb träff med syrran strax. Skitsnack I guess :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback