Jag är nöjd ändå.

Jag orkade inte springa idag och vet ni vad? Det är helt okej, med tanke på gårdagens prestation så är det inte underligt att jag är helt stum i benen idag. Först blev jag lite besviken när jag sprang ett par hundra meter och kände verkligen; nej, det här går verkligen inte. Istället för att bryta ihop med tanke på den press jag sätter på mig själv så försökte jag tänka positivt och gick runt strömmen. Inte ett varv, inte två, utan tre varv till en sammanlagd promenad på ca 1 mil. Är fruktansvärt trött och utmattad nu. Väntar på att maten jag nyss intog ska kicka igång och fylla mina tomrum med energi.
Har fortfarande inte vant mig vid att jag inte blir helt mätt när jag äter, känns konstigt, läskigt och är ganska främmande för mig. Men jag ser ljust på framtiden. Jag kämpar vidare.

Kommentarer
Postat av: Kim

Du är så himla duktig tjejen! Åh så inspirerande! Men behöver jag säga att jag envy you nu.. hatar dig bara lite när du beskriver dina jogg vanor.. ååååh vill med! Pyss o kram haha


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback