Jag föll för grupptrycket.. eller?

Och så var man med iPhone 4S. Helt spontant. Även om jag funderat lite då och då om det. Min gamla HTC Desire börjar bli trött och jag ville testa något utanför Android. Så igår när jag och Mats gick en sväng på stan, för att faktiskt inhandla en iPhone 4S till honom själv, så slog jag till jag med. En vit liten fin sak. Hittills väldigt nöjd. Vissa funktioner tar tid att vänja sig vid, men det ska nog gå fint.
I och med att jag och Mats skaffade abonnemangen samtidigt fick vi en familjepott (Telenor), så nu ringer, smsar, mmsar och videosamtalat vi gratis till varandra. Hell yeah I say! Har nu också gått från Tele2 till Telenor, vilket jag inte ångrar en sekund, bara strul med Tele2. Ska bli underbart när hela denna karusell är över.

Du är så välkommen in i familjen kära lilla iPhone <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback