Kära havregrynsgröt.

Alltså.. Havregrynsgröt är så jäkla underskattat. I love it. Perfekt frukost, mellanmål, kvällsmål. Jag har lite mjölk i och en matsked sylt på ungefär. Ser redan fram emot frukosten imorgon, trots det att jag inte är någon frukostmänniska ;) Dock längtar jag verkligen efter en macka, scones med lite marmelad och en stark ost på. Det längtar jag efter. Jädrans Gelinder som skrev om kantarellpytt. Blev genast sugen på pyttipanna, fast skolans pyttipanna då självklart. (Anna vet vad jag pratar om.) Fortfarande mat i min hjärna, insåg att det var en utmaning att vara hemma när man är strikt på maten, speciellt när jag var hemma hos syster. Hela kylskåpet är fullpropat med godsaker.. men låt bli!
3 dagar och sammanlagt 4½ timmes promenad. Kosten funkar, dock hungrig, men det funkar. Får gå igenom kostschemat i helgen. :)

Nu väntar Sveriges mästerkock, eller det som är kvar av det. Lite chillax framför tvn och sen tidig sänggång <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback