Ledighet.

Imorgon far jag och min otroligt snygga rumpa till Stockholm. Det kommer bli grymt skönt att få tre lediga dagar tillsammans med Mats efter 8 dagars jobb. Har inga direkta planer på vad vi ska hitta på förutom gå in i diverse butiker där man kan hitta roliga saker, hehe. Får se vad man kommer hem med ;)

Apropå ingenting så försvann mina recept jag skrev ut idag på jobbet.. That makes ma a little bit sad... För det var bra recept. Hmm.. Undrar vad jag ska förbereda för någon mat imorgon när mannen kommer hem, lax hade varit förbaskat gott. Mhmm..

Har hunnit fixa mina naglar också. Svart baslack, mörkröda tippar med lite vita blommor på. GOD DAMN I LOOK GOOD! (.......)

Nu är det dags att sova. Ska bli skönt att sova ut OCH att få sovmorgon. Ljudlöst utan vibration, ja tack.

Kommentarer
Postat av: Mats

Lax kan bli jättegott, men jag tyckte du sa att du var sugen på korv igår kväll? ;)

2012-02-03 @ 06:44:15
Postat av: Ewelina

HOHOHO Mannen har humor!!!



Jag ska göra lax m. Bulgur ikväll tänkte jag ^.^ och ja! DU ÄR SÅ JÄVLA SNYGG! Jag fixade mina naglar igår också. Dock bara ett simpelt nagellack, men så jävla snygg färg!

http://www.bubblebox.se/sv/artiklar/maybelline-forever-strong-professionals-nagellack.html



det lacket i mitten, hette Orange County! SÅ SNYGGT!!!

2012-02-03 @ 08:43:07
URL: http://ewelinabonk.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback