Nedgång, oh boy!

71.0 stod vågen på imorse. Vet inte varför, men jag trodde den skulle stå på mindre? Men 7 hekto på en vecka när man skött kosten och motionerat (den rätta vägen alltså) är väl helt okej, eller bra? Jag vet inte riktigt. Jag är nöjd. Hoppas det håller i sig såhär. 1,2 kg kvar till mitt första delmål är nått. Två veckor kvar. Borde gå, 0.6 kg per vecka. Det är så jag hållt det den här veckan iallafall!
Lustigt nog har inte midjemåttet minskat.. Hm..

Nu är det dags för att plocka iordning, packa och göra sig vacker, men inte för att förglömma den viktiga frukosten! Hallå där havregrynsgröt, jag har längtat efter dig!
Snart rullar tuff-tuff tåget mot Stockholm, och som jag längtat.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback