Sommar 2011 med dig.

Fy fan vilken sommar det var 2011. Kommer aldrig glömma den. Det har varit den bästa sommaren nånsin och det känns som den kommer bli svårtoppad! Alla minnen, alla nya människor, all musik, alla nätter och åter nätter på Hugo. Anna, my partner in crime och jag bodde i princip där hela sommaren. Tillslut var det givet att vi självklart skulle gå igenom VIP-kön. ÄLSKAR sommaren med Anna. Från försommaren där vår spontana utgång med jobbet (oförglömligt) till midsommadagen till alla utekvällar på sensommaren. Vi levde ett jävligt stekigt liv för att vara Norrköping och jag älskade varje minut av det. Från dessa helrör ute i Arkösund på midsommardagen till vinflaskor på Trädgårn' och Hugo. De gånger Martin kom in med en flaska med vin till oss två bara för att han visste att vi inte hade några pengar kvar att spendera på dricka!
(Hör själv hur fjortis-aktig jag låter, haha, so be it)


Åhh.. älskade den situationen när Berg firade sin svensexa som avslutades på Hugo. Ovetandes att de var där och med spontanutgång för vår del så gick vi in på Hugo, jag får syn på Oskar och kramar om honom, frågar vad han gör där (i och med att han sällan är ute nu för tiden). Får svar att Berg har sin svensexa där, i VIP-hörnan.
Två fullkomligt F-A-B-U-L-O-U-S tjejer (vi alltså, hohooo) trippar in till grabbarna grus, kommer inte ihåg hur många som satt där? 7-10 killar? Hahah och Bergs snygga rosa hatt han fått. Slår oss ner bland dem. Rosé efter rosé droppar in och om jag inte minns fel kom det in en blå sörja som vi shotade precis när vi kom dit? Älskade varje sekund av den kvällen. Jag kände mig fab. I just det ögonblicket var allt perfekt.


Nej.. mycket ska hända för att denna sommar ska toppa 2011 års grymma partysommar.
Den som lever får se. Allt jag säger är att; du och jag Anna är världens bästa partytjejer tillsammans <3
Love you pillan!


Vår partysång tillsammans. Nästan så att vi tröttnade på den tillslut, efter alla gånger vi skrek som fjortisar när den drogs igång på dansgolvet ;)



Kommentarer
Postat av: Anna

vad glad jag blev när jag läste det här inlägget! så många minnen, men speciellt som du skriver är afterworken, svensexan och midsommarhelgen i topp.. så stekigt, så fab, helt oförglömligt :) me love you long time pillan!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback