Because I love you.


I vått och torrt har du funnits där för mig. När jag varit ledsen har du peppat mig och när jag varit glad har du varit glad med mig. I perioder har vi inte pratat med varandra, men jag vet att du alltid funnits där för mig.
Idag är det en herrans massa år sen vi började prata med varandra och det är en herrans massa år sen vi träffade varandra för första gången på UppCon06 om jag inte minns galet.
Vill bara tacka dig för att du finns där för mig. Jag älskar dig och vad det än gäller här i livet så finns jag bara ett telefonsamtal bort. <3

Kommentarer
Postat av: Ewelina

Tack. Du fick mig att börja störtböla på jobbet <3 Fina fina du! <3

Haha Uppcon när jag sparkade Mike i huvudet!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback