Dålig sista dag i januari.

Helvetesdag. Mår dåligt. Varit irriterat i stort sett hela dagen och självklart vet jag att det är för att jag inte äter socker längre. Dessutom tar jag in så pass mindre energi matmässigt att jag inte orkar med nånting.
Imorse ringde klockan 07.10. Snoozade till åtta. Kvart över åtta hade jag fått i mig frukost, klätt på mig och begett mig ut mot jobbet efter många diskussioner med mig själv ifall jag skulle ta bussen eller inte. Energi = 0.
Men jag tog mig i kragen och vandrade ut iallafall. Det var tunga steg kan jag säga och det tog 5 minuter extra att gå än i vanliga fall.
Irriterat mig på i princip alla på jobbet. Spelar ingen roll vad de sagt. I vanliga fall så hade jag skrattat åt Andreas guling-skämt men jag tittade bara på honom bittert och gick därifrån. Övervägde om jag skulle ta bussen hem. Fitta vad kallt det var ute. Ännu en gång tog jag mig i kragen och gick hem. Gymet orkar jag inte ikväll. Knappt att jag orkar slänga ihop nånting att äta, men magen kurrar (verkligen kurrar högt!) så får väl slänga ihop något.

Motivationen tryter. Det har varit ett enda känslosvall idag. Från att vara glad imorse till att bli irriterad till att nästa börja gråta på jobbet. Fuck this. Snart orkar jag inte. Det blir bättre snart. Första veckan är värst I guess.

Bitterkorean.se ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback