Idag börjar träningschemat!


Min fascination av killar i uniform har hållt i sig länge.  Mina närmsta vänner vet det mycket väl. På fredag eftermiddag kommer min officer hit. Längtar ihjäl mig trots våra två dagar ifrån varandra. Hoppas han möter mig med samma klädsel som ovanstående foto, då kommer jag säkerligen dö lite av upphetsning på stationen, haha!:D

Idag blir det att åka hem till Anna en sväng för färgning av hennes hår, kommer nog bli bra det. Får se om det blir rödare eller lite nyans av brunt. Kommer bli bra det. Dock blir det en dusch först och sen en omelett till middag. Träningsdag nummer 1 är igång. Nicko, jag och My och ingått i en pakt där vi satt upp mål, delmål 1 och delmål 2. Till den 17 feb ska jag gå ner ca 2½ kg. Känns bra, skönt att ha ännu mera motiverande saker inför träningen. Min största brist är dock fortfarande småätandes, måste få bukt på det, dricka en jävla massa vatten.
Ska försöka hålla kosten något också. Köpa hem fräscha nyttigare grejer. Ska testa på att göra rotmos nån dag och imorn tror jag nog det blir blomkålspuré.
Ska ringa till en PT på Nordic Club sen för att boka tid för mätning, vägning och koll på fettprocenten i min kropp.
Blir nog bra det här. Jag tror på det! Är någon mer med mig?!
Vårat slutgiltiga mål ska vara nått den 17 maj. Fyra månader kvar. Sen om våra mål inte blir helt nådda så kommer inte världen gå under. Vi kommer att ha under vägen dit, gått ner i vikt, tightat till kropparna och fått bättre hälsa allmänt. AWESOME! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback