Please don't ruin this.

Att vara ärlig och säga att man saknar dig uppskattades tydligen inte. Det var ingen speciell anledning jag skrev det men jag gör det och man får en slap in the face tillbaka. Att du inte är glad för min och Mats skull kan jag förstå men att du kan visa lite respekt över det, trodde jag faktiskt att du kunde visa. Nu är du mest bara ignorant och faktiskt otrevlig. Självklart kan din senaste statusuppdatering handla om vad som helst, men jag tar åt mig och du VET att jag skulle ta åt mig. Förstår inte varför du måste kasta det i ansiktet på mig att du är sårad, för jag är egentligen helt fel person att få sympati ifrån.
Önskar bara att vi kunde prata oftare. Utan att du ständigt ska påminna mig om att jag föll för kärleken. För jag vet att du är en av de goaste killarna jag träffat. I would hate to lose our friendship because of somethin' like this.
För jag saknar dig, saknar att hänga med dig, saknar att se dig mixa, saknar att prata om ingenting med dig. Jag vet att du inte vill läsa det här eller höra det eftersom det gör ont, men jag vill bara uttrycka min tacksamhet för att du finns i mitt liv.
Du skrev en gång att du aldrig ville förlora mig, men vad händer egentligen...?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback