Stockholm stad.

Saknar Stockholm..
Inte just för Mats skull utan Stockholm som stad. Pulsen, tillgängligheten, utbudet.
Varje gång jag kliver av tåget känns det rätt, varje gång jag åker hem försvinner lite glädje i mig.
Jag är absolut inte främmande för att flytta ifrån Norrköping och vem vet, kanske bor jag där i framtiden.
Jag älskar Norrköping, don't get me wrong, men börjar känna att jag är "färdig" här snart, om ni kan förstå mig.
Ja, imorgon smyger jag och Mats in på första veckan som ett par. Kommer ihåg när jag och Mattias firade varenda vecka i början, haha, så sött. Nu känns det så annorlunda, en vecka är ingenting, det har gått fort. Jobbigt att vara ifrån varandra. Jag känner att distansförhållande (ändå ett kort sådant) är inte något för mig i längden, vi får se hur det artar sig och när verkliga testet drar igång snart. Dels när Mats börjar utbildningen efter uppehållet nu över jul och dels de två veckor han ska tillbringa i Arvidsjaur för vinterutbildning. Det kommer defenitivt bli tufft, speciellt nu i början när allt är så nytt och man vill vara med varandra hela tiden. Jag tror på oss, ni får göra det också :)

Kommentarer
Postat av: Kim

Wow! Yankens got a boyfriend! Nu vill jag ju höra allt och är jättenyfiken :)!!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback