Summering av år 2011.

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Akte utomlands för första gången i mitt liv!
2. Höll du några av dina nyårslöften?
Vet inte om jag hade några.

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? Inga nära vänner, men många bekanta.
4. Dog någon som stod dig nära? Nej
5. Vilka länder besökte du? England/London.

6. Är det något du saknat år 2011 som du vill ha år 2012? Har flera saker jag vill uppnå under 2012.

7. Vilket datum från år 2011 kommer du alltid att minnas? Flera. 19e mars, 25e december, 31 december, 1 januari and so on...
8. Vad var din största framgång 2011? Tillsvidare på jobbet och fortsatt klättring uppåt karriärsmässigt.

9. Största misstaget? Varit alldeles på tok för naiv 2011. Det och misstaget att inte säga nånting till M innan det tog slut.

10. Har du varit sjuk eller skadat dig? Förskyld every now and then.

11. Bästa köpet? Min lägenhet.

12. Vad spenderade du mest pengar på? Min lägenhet, haha!

13. Gjorde någonting dig riktigt glad? Oh ja. Många, många saker. Hela sommaren var ett lyckopiller. Min första resa utomlands. Andreas. Herregud, så många saker/människor att skriva om på denna fråga.

14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2011? Martin Solveig feat. Dragonette - Hello, Veronica Maggio - Jag kommer, Bruno Mars - Grenade, Enrique Iglesias - Tonight (I'm fuckin' you), Porter Robinson - Unison (Knife party remix), Dub Phizix and Skeptical feat Strategy - Marka

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? Betydligt ledsnare, tyvärr.

16. Vad önskar du att du gjort mer? Rått om mig själv lite mer. Lyssnat på mig själv.

17. Vad önskar du att du gjort mindre? Trott gott om alla. Lies in my nature.

18. Hur tillbringde du julen? Hos mamma och pappa, as always.

19. Blev du kär i år? Ja! I Mats.

20. Favoritprogram på TV? Tittar sällan på tv.

21. Bästa boken du läste i år? Vet inte om jag läste nån bok i år (omg?!!)
22. Största musikaliska upptäckten? -
24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år? Skönhetsprodukter.
25. Något du önskade dig men inte fick? Önskade mig inte så värst mycket.

26. Vad gjorde du på din födelsedag 2011? Låg hemma och var sjuk.

27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? Om jag inte hade hållt kvar så länge i A hade jag mått bättre.

28. Hur skulle du beskriva din stil år 2011? Preppy

29. Vad fick dig att må bra? Alla utgånger med Anna och Nikoline. Andreas, Zoey.

30. Vilken kändis var du mest sugen på? James Franco och Ryan Gosling i alla väder, 24/7.

31. Vem saknade du? oj..

32. De bästa nya människorna du träffade? Nikoline, Mindy-Li, Daniel W, Mats.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback