Tråkiga Jannika.

De kommande månaderna kommer jag vara ganska tråkig. Kommer inte gå ut på krogen och inte heller käka ute etc. Kommer leva som en fattig kyrkråtta och det är något jag valt själv givetvis. För i april ska jag nämligen till USA, Boston närmare bestämt. Jag kommer vara där i 6 dagar ca och det kommer bli hur bra som helst.
Det är Mats storebror som ska gifta sig och ett tillfälle som denna kommer sällan komma tillbaka.

Nr 1: Amerikanskt bröllop! Waaaaay större än vad bröllop betyder här i Sverige.
Nr 2: USA 'nuff said.
Nr 3: Får tillbringa nästan en vecka tillsammans med Mats <3
Nr 4: SEMESTER!!
Nr 5: Får träffa i stort sett hela Mats familj, på en gång. Både på gott och ont kanske?

The big five. Kommer blir grymt, ska bara försöka få ihop pengar till dess... Kan bli ett problem större.
Plus att Anna fyllde år igår och Jonna fyller snart plus räkningar, bröllopsgåva, klänning, skor, clutch.. osv osv. Baah. Leva som en fattig kyrkråtta sa jag va?

Kommentarer
Postat av: Ewelina

Jag tycker du ska göra såhär, de får vänta med sina presenter och så köper du något till dem i USA. SÅÅÅ mycket roligare, plus att allt är billigare där. Och jag är villig att skicka med dig pengar om du köper OPI-nagellack åt mig <3 Poss poss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback