Huvudstaden.

Mats frågade om jag vill gå och se hockey nästa helg i Stockholm. Självklart hänger jag på. Hockey är roligt som fan att titta på, händer lite mer än i fotboll. Tydligen skulle Sverige - Ryssland spela  sa han och det är ju riktigt spännande! Min första Sverige-match jag tittar på live i så fall!
Frågade även om det bara skulle bli vi eller om någon mer skulle följa med. Tydligen ska hela herrskaran Larsson med vilket innefattar lillebror Fredrik, mellenbror Mats, storebror Johan och pappa Ulf. Läskigt men ändå spännande att få träffa dem! Mats skulle fixa biljetterna (such a gentleman) och det var bara för mig att åka upp.

Efter några veckor här i Norrköping längtar jag verkligen till Stockholm. Ska bli hur mysigt som helst att få tillbringa en ledig helg tillsammans i huvudstaden, för det känns som jag verkligen hör hemma där. Att få flytta upp dit hos Mats vore verkligen en dröm. Vi får se vad tiden utvisar och om vi klarar av all tid ifrån varandra.

Känns som det här börjar bli en liten temablogg, olika saker som tas upp varje gång. Näst intill varje gång iallafall.. Har några idéer på lager vad som kommer härnäst ;) 'Til then, CIAO!!

Från vänster: Johan, Mats, Ulf, Fredrik

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback