För att jag älskar dig.

När jag har gått mina promenader till och från jobbet så har jag verkligen haft tid till att fundera över saker.
Reflektera över vad som har hänt sedan det nya året började och hur jag känner.

Jag kom på mig själv flera gånger att tänka på stunder jag tillbringat med Mats och utbrista ett fnitter för mig själv. Han gör mig glad. Han får mig att känna mig som en bättre människa, att jag vill göra bra saker. Han är världens bästa bollplank, jag kan dela med mig av idéer och han kommer med motfrågor.
Allt känns så rätt med honom, vi tänker likadant och det har hänt flera gånger att jag säger saker han precis tänkte på sekunden innan. Det han inte har i huvudet har jag. Vi kompletterar varandra.
Varje dag ska jag försöka visa hur mycket jag uppskattar din närvaro och när vi är ifrån varandra vill jag visa att du är den enda för mig.
Vi har ett tufft år framför oss där vi ibland kommer vara ifrån varandra i veckor, men jag tror på oss, jag tror på att vi en dag kommer leva tillsammans. Få vakna upp bredvid varandras sida varje dag. Få pussa honom på kinden innan jag går iväg till jobbet.

För dig gör jag allt. Du är ständigt i mina tankar Mats. Den kärlek du gett mig kan inte beskrivas med ord.
Jag lovar att jag alltid kommer stå vid din sida, stötta dig i svåra beslut, vara axeln du kan luta dig emot. Jag erbjuder dig min hand för att tillsammans möta en oviss framtid. Vi har bara känt varandra i dryga månaden, men det känns som så betydligt mycket längre, för mig känns det som jag har hittat rätt. Att det ska vara vi, att det alltid skulle vara menat.

Du betyder mer för mig än du anar älskling. Du gör mig hel. Du ger en trygghet som är ovärderlig för mig. Jag saknar din famn, dina smilgropar, ditt skratt. Du är det bästa som hänt mig.


Kommentarer
Postat av: Kim

Gud vad kul att du har hittat rätt! Önskar dig det bästa!



Jo på tal om det du skrev hos mig.. jag ramlade.. förstår du?!?! som en gammal tant rakt upp o ner.. haha blink blink väska :P

Postat av: Ewelina

Äsch du saknar bara penis <3 Mwihihihihi! (du vet att jag skojar lite friskt nu) <3



Är så glad för dig fina fina du!

2012-02-01 @ 11:37:54
URL: http://ewelinabonk.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback