Ännu en märklig dröm inatt.

Så jävla skumma drömmar.. Inatt drömde jag om Mats faktiskt, men vi var på väg nånstans och pratade med massor av människor på tåget vi åkte. Fler personer jag känner var med, men även helt okända. Bl.a var det en tjej som satt framför oss som vända sig om började prata om något. Social som Mats är, började han prata med den här tjejen (som var blond, i vår ålder, smal med lite för mycket mascara). Helt plötsligt var vi som på en fest och Mats lämnade mig i ett hörn och ägnade resten av kvällen med att hålla armen om henne och skrattade och pratade.

Jag har nog aldrig drömt en dröm där jag varit riktigt svartsjuk i förut. Märkliga drömmar har jag verkligen.. Kan ju inte göra något åt det.

Jobbet nästa. Vill inte.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback