En dag hos Kim och Micke.

Haft en helt suverän eftermiddag hemma hos Kim och Micke. Dem bor verkligen hur mysigt som helst. Ett hus på 74 m2. Modernt blandat med shabby chic. Ohh, det var verkligen hur mysigt som helst! Kims walk in closet.. Oh.. My... God.. De bjöd på riktigt god mat, lite pastrami? Kim? Oliver tomat och feta. Lite tapas över det hela. Efter det kom det grillat (trots regnet). Efterrätt bestod av vaniljglass och jordgubbar. Hur gott som helst! Var verkligen sjukt trevligt och det lär bli fler gånger. Pojkarna verkade ju komma överens. Jag anar parmiddagar, haha! :D

Efter att ha pratat om Kim och Mickes kommande resa till New York så pratade vi om smink och vad Kim skulle tänkas köpa med sig till mig därifrån. Med inspiration i fickan började jag kolla på smink-tutorials när jag kom hem. Jag vet inte riktigt om jag har hittat världens bästa pojkvän eller om han börjar tänka allvar om sin "sambo" i Sthlm (internt som fan :P) så tittade han nyligen på finalen av Project runway all stars och tyckte det var bra. Samt så satt han och tittade på ett par smink-tutorials med mig och tyckte det var intressant.. Hmm? ;D

Nu har vi iallafall tittat på red riding hood efter begäran av Kim. Nej. Den var inte bra, haha! Så du och Micke kanske trots allt kommer tycka Snow White är bra?

Kommentarer
Postat av: Kim

Det var verkligen kul :) tiden gick för snabbt!! Vi måste göra om snart.. Vi fick lite bekymmer med den där vattenbiten men hoppas försäkringsbolaget tar på sig de imorn.



Ja då lär ju vi gilla Snövit :) glöm inte kolla boy A för den är iallafall annorlunda (lovar inte dålig). Hoppas du får en bra start på semestern :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback