Fortfarande här, don't worry!

Av någon anledning har min blogg-app fått för sig att inte fungera. Därav torkan på inlägg, så segt att gå in på hemsidan via internet på telefonen..
Men jag lever iallafall. Har avverkat min sista dag idag på jobbet. Nu väntar 2 veckor semester och det ska bli så jäkla skönt att veta att man inte behöver ställa klockan förrän den 29e augusti igen!

På söndag ska jag till finaste Kim. Jag och min bättre hälft ska käka lite brunch ute i deras hus i Karstorp. Ska bli spännande!

Imorgon ska Mats iväg på 50 min muskelmassage som han fick av mig genom liveit.se. Kan han behöva. Vaknat många morgnar över att han haft jätteont. Efter det är det frisören för honom och det kanske hinns med en vända på stan?

Ville lyxa till det lite idag. Fredag trots allt och så börjar ju semestern. Till middag blev det hemmagjord plankstek. Så sjukt gott och så enkelt.
Till efterrätt köpte jag ostkaka till sötisen. Han älskar ostkaka, haha. Nästan mer än Anna.. och det säger ju endel ;)
Själv blev det svenska jordgubbar och lite vispad grädde till det. Fint som fan.

Nu sitter jag och tittar på Lord of the rings - Fellowship of the ring.

Mats sover. Mumlade nånting om matkoma förut. ;D

Kommentarer
Postat av: Anna

förkärlek till ostkaka och mopsar. jag tror bestämt din karl härmar mig. snart börjar han väl spela tennis och samla på ögonskuggspaletter också.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback