Mysig dag I Linköping!

Mysig dag med Johanna i Linköping idag. Åkteut vid elva nånting. Superfint väder när jag åkte ifrån stan men regnade som fan när jag åkte ifrån Linköping. Vi gick runt på IKEA ich jag ville ha flera saker, främst kollade jag konstigt nog på nytt porslin. Lite rektangulära tallrikar skulle sitta fint! Johanna köpe mindre kaffeglas i porslin typiska lattemuggar/koppar om ni förstår mig, fast i mindre form.
Vi gick därefter in till ikano-huset där jag, hör och häpna, köpte ett par jeans på H&M. Men daaamn vad bra de sitter. 199:- är inga pengar för ett par jeans. Vi käkade lunch på Chili wok & coffee. 93:- för buffé.. jo man tackar!

Vi drog in till centrum igen och gick på stan där en sväng. Inne på H&M där köpte jag ett bälte för 30:- (high five för rea). Johanna hittade ingenting, men det testades en hel del! Vi tog en snabbfika på Steve´s, äppelpaj med vaniljsås. En riktigt supermysig dag som måste göras om snart tycker jag! :D

Jeansen fick min lilla gulingrumpa fina former så det blev tummen upp från sambons sida. Hurra! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback